دانشنامه ناریا
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



شرکت لوازم خانگی بوش در سال ۱۸۸۶ توسط رابرت بوش در اشتوتگارت آلمان تاسیس شد. دفتر مرکزی و نمایندگی مرکزی بوش در شهر گرلینگن در  کشور آلمان قرار دارد. هم اکنون این شرکت با به کارگیری بهترین فناوری های روز دنیا و با دارا بودن معتبرترین نمایندگی رسمی بوش و نمایندگی تعمیرات بوش در سراسر دنیا جای خود را در خانه های مردم پیدا کرده است.  از جمله فناوری هایی که  شرکت بوش از آنها بهره گرفته است شامل موارد زیر می شود:

  • فناوری سبز: به طور تقریبی ۴۰% از اختراعات ثبت شده به وسیله بوش به علت محافظت از محیط زیست و استفاده مسئولانه از منابع طبیعی میباشد. در این روزها برند بوش در بین بهینه‌ترین‌ها و کم‌ مصرف‌ ترین‌های لوازم خانگی در جهان است که این امر اساسی نیز از نظر محیط زیست و هم از نظر اقتصادی میباشد.
  • بسته‌ بندی مبتکرانه: شرکت لوازم خانگی بوش در حمل و نقل نیز حامی منابع طبیعی است. به عنوان مثال، ماشینهای ظرف شویی این برند به شیوه ای که موثر بسته بندی میشوند که همزمان امکان حمل تعداد بیشتری فراهم شود. این امر نه تنها سبب کاهش مصرف مواد بسته‌ بندی می‌ شود، همچنین در مصرف سوخت هم صرفه‌ جویی شده و تولید گاز دی‌ اکسید کربن کاهش می‌ یابد.
  • Half Load: برنامه هایی مانند بار نیمه (Half Load)، برای شست و شوی چند ظرف ایده آل هستند. از این طریق نیز در هزینه ها و هم در انرژی صرفه جویی میشود.

چه محصولاتی در نمایندگی لوازم خانگی بوش وجود دارد؟

هم اکنون افزون بر تضمین کیفیت لوازم خانگی و عملکرد خوب و گارانتی محصول، طراحی لوازم خانگی نیز اهمیت دارد که این مسئله به علت تغییر در شیوه طراحی آشپزخانه‌ها است. اگر در گذشته آشپزخانه را تنها محیطی برای آشپزی درنظر می‌گرفتند، اما امروزه به بخش اساسی از خانه بدل شده است و طراحان با ساخت یک دکوراسیون زیبا برای این فضا،  تلاش در شیک و جذاب کردن محیط را دارند. درنهایت لوازم خانگی بوش با طراحی خاص و منحصربه‌فردی که دارد، به نحو ممکن می‌تواند این نیاز مشتری را برطرف سازد.

شرکت لوازم خانگی بوش محصولاتی همچون یخچال فریزر، اجاق گاز و فر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی، جاروبرقی، جارو شارژی، اتو بخار، اتو مخزن‌دار، میز اتو، مولتی کوکر، آبمیوه گیری، قهوه ساز، چای ساز، کتری برقی، عصاره گیر، غذاساز، گوشت کوب برقی، مخلوط کن، آسیاب، همزن و…. تولید مینماید. خرید لوازم خانگی بوش این اطمینان را برای شما ایجاد می نماید که وسایل و دستگاه هایی را خریداری نمایید که تا سالهای سال بدون کوچکترین ایرادی به کار خود ادامه می دهند اما باز هم آشنایی و معرفی نمایندگی تعمیرات بوش اهمیت بسیار زیادی دارد و شما حتما با نمایندگی های خرید و نمایندگی های تعمیرات مجاز و معتبر در ارتباط باشید.

چرا برند لوازم خانگی بوش در فروشگاه‌ها محبوب است؟

در این مقاله به بخشی از ویژگی‌های برتر محصولات این برند اشاره نمودیم، اما مسئله مهم دیگری که این برند را محبوب کرده است، نوع مصرف این دستگاه‌های لوازم خانگی است. در جهان امروزی مصرف انرژی از اهمیت برخوردار است و همه افراد به دنبال حفظ این منابع تجدید نشدنی و کاهش مصرف انرژی هستند.

برند لوازم خانگی بوش کالاهای خود را با استفاده از تکنولوژی مدرن و بروز طراحی و تولید کرده است که این کالاها کمترین میزان مصرف انرژی را در مقایسه با سایر برندهای لوازم خانگی داشته باشند. از دیگر علل های محبوبیت این محصولات نیز می‌توان به فناوری جدید آن‌ها اشاره کرد. بعضی از تولیدات برند بوش به گونه ای است که می‌توان از راه دور و با اپلیکیشن‌هایی خاص با کمک یک تلفن همراه هوشمند، آن‌ها را تنظیم و کنترل کرد.

اکنون زمان  این رسیده است که از خود بپرسید که به تا امروز چند بار لوازم خانگی خود را تعمیر یا تعویض کرده‌اید؟ بهتر نیست که تغییری در زندگی خود بدهید و با خرید لوازم خانگی بوش برای سال‌ها خیالتان را از انجام کارهایی مانند شست‌وشو، نظافت، تهیه غذا و… راحت نمایید.

نکات مهم درباره خرید از نمایندگی اصلی بوش

چنانچه قصد خرید از نمایندگی بوش را دارید، نیاز است نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:

  • قبل از خرید از اصل بودن دستگاه اطمینان حاصل نماید. از این رو در این عرصه به شما پیشنهاد می‌کنیم که به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر در سراسر کشور مراجعه کنید؛ تا دستگاه تقلبی را با قیمت اصلی خریداری نکنید که پس از مدتی شاهد خراب شدن آن باشید.
  • قبل از ثبت سفارش نهایی حتما از گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات بوش اطمینان پیدا کنید. این نکته بسیار حیاتی است و بایستی از نمایندگی محصولات بوش که کیفیت محصولات را تضمین نموده است که در صورت خرابی و یا ایجاد نقص در لوازم خانگی، تعمیر یا تعویض دستگاه را به عهده بگیرد.
  • در ابتدا حتما مطمن شوید که دستگاه همان ویژگی‌های مدن ظر شما را داشته باشد. به طور مثال به مدل جاروشارژی برند بوش را توجه نمایید که تنها به صورت ایستاده یا دستی است و یا قابلیت تعویض در هر دو حالت را دارد. حتی به ویژگی‌های دیگر آن همچون مدت زمان شارژ شدن باتری، قدرت باتری، نوع محفظه، توانایی پاک‌کنندگی و… توجه کنید. درست است که طراحی ظاهری و مدل دستگاه از اهمیت بالایی بخوردار است، اما بایستی نیاز خود را نیز بررسی کنید و از کارایی لوازم خانگی خریداری شده مطمئن شوید.
  • در صورتی که قصد خرید اینترنتی از نمایندگی بوش آلمان در ایران را دارید، بهتر است پیش از خرید قوانین و مقررات از سایت فروشگاه را خوانده و شرایط استفاده از گارانتی و نحوه ثبت سفارش را با دقت مطالعه نمایید تا مشکلی درباره این موضوع برایتان ایجاد نشود.

سخن آخر

چنانچه به کیفیت لوازم خانگی خود اهمیت می‌دهید و قصد دارید کارهای روزانه خود را به سرعت و با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا انجام دهید، حتما به فروشگاه مرکزی بوش بروید و یکی از کالاهای مدنظرتان را انتخاب کنید. خرید مستقیم از نمایندگی محصولات بوش این امکان را برای شما عزیزان فراهم خواهد کرد تا محصولات اصلی و سالم را با گارانتی و خدمات پس از فروش سفارش دهید و از خرید خود لذت ببرید.

پاسخ دادن