دانشنامه ناریا
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



بدون شک همه ما به دنبال یک پرواز خوب و راحت برای سفر می گردیم یا حتی برای جا به جایی اجسام و فرستادن آن ها به نقاط مختلف جهان به سلامت و البته سروقت به یک شرکت هواپیمایی خوب باید اطمینان کنیم.

یکی از مهمترین شرکت های هواپیمایی در جهان بریتیش ایرویز  می باشد که حتما اسم آن به گوش شما هم خورده است. این شرکت که به اسم the BA نیز شناخته می شود، درواقع عظیم ترین شرکت هواپیمایی در انگلستان و اروپا از لحاظ تعداد ناوگان به حساب می آید. بد نیست بدانید که بریتیش ایرویز مقام اول را بعد از شرکت Easyjet که روزانه بیشترین تعداد مسافر را جا به جا می کند دارا می باشد و از آن می توان در میان بهترین شرکت های هواپیمایی در سراسر دنیا که از لحاظ خدمات دهی زبان زد خاص و عام هستند، نام برد.

همچنین از جهت دیگر نام این ایرلاین بعنوان نهمین شرکت بزرگ هواپیمایی در دنیا از نظر برخورداری از مقاصد پروازی گوناگون به چشم می آید. بریتیش ایرویز در سال ۱۹۷۲ بصورت رسمی توسط انگلستان برای مدیریت بر چهار شرکت هواپیمایی دیگر شروع به کار کرد و بعد از دو سال این چهار شرکت جمع شده و British Airways کنونی را تشکیل دادند.

انگلستان همواره و حتی از زمان جنگ جهانی دوم، یکی از معروف ترین کشورها در زمینه هوانوردی بوده است. همانطور که حتما خودتان هم می دانید انگلستان یکی از مهمترین کشورهای قاره اروپا به لحاظ دارا بودن جاذبه های گردشگری فراوان نیز می باشد. هر ساله هزاران گردشگر از سراسر دنیا برای بازدید از این جاذبه های گردشگری دیدنی و سپری کردن تعطیلات خود به این کشور سفر می کنند. از این رو اهمیت راه اندازی یک زیرساخت بزرگ گردشگری در این کشور به حدی زیاد است که فرودگاه بزرگ هیث رو لندن و ایرلاین قدرتمند بریتیش ایرویز را راه اندازی کردند.

در صورتی که قصد سفر به هر منچستر، لندن یا بیرمنگام را دارید توصیه می کنیم برای یکبار حداقل سفر خود را با این شرکت هواپیمایی انجام دهید؛ البته طبیعتا هزینه بلیط هواپیماهای این شرکت به مراتب بیشتر از شرکت های داخلی خودمان همچون ماهان یا ایران ایر است که به انگلستان پرواز دارند اما از این نکته هم غافل نشوید که کیفیت ها نیز متفاوت است!

از سرگیری پرواز بریتیش ایرویز به تهران

پنج ماه پیش یکی از سرشناس ترین بوئینگ های ۷۷۷ شرکت بریتیش ایرویز در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) بعد از ۴ سال فرود آمد. به علت تحریم ها و شرایط خاص کشور ایران، بسیاری از ایرلاین ها، پروازهای خود را به ایران لغو کرده بودند که خوشبختانه بعد از توافقات صورت گرفته و لغو این تحریم ها با ورود ایرلاین های مختلف اروپایی به خط هوایی ایران، این موضوع نگران کننده برطرف شده است. از این رو شما می توانید با مراجه به وب سایت های اینترنتی رزرو و خرید بلیط همچون Safarme، اقدام به تهیه بلیط هواپیما چارتری یا بلیط های سیستمی از این ایرلاین انگلیسی نمایید.

گفتنی است شما می توانید از طریق همین وب سایت نسبت به رزرو آنلاین هتل در اقصی نقاط کشور نیز اقدام کنید. سفرمی سامانه ای جامع برای رزرو هتل های گوناگون با درجه بندی های متفاوت در استان های مختلف کشور می باشد که به شما این امکان را می دهد تا با بهترین قیمت ممکن، با کیفیت ترین هتل ها را برای اقامت رزرو کنید.

شهرهای ایران معمولا در ایام مختلف سال خصوصا تعطیلات آغازین سال جدید میلادی میزبان گردشگران زیادی می باشد. یکی از این شهرهای همیشه مورد توجه شیراز است. این گردشگران خارجی می توانند برای راحتی بیشتر قبل از سفر خود به کشورمان، نسبت به رزرو هتل های شیراز اقدام کنند تا بعدا با خیال راحت و بدون داشتن دغدغه ای از بابت محل اقامت به گشت و گذار در این شهر زیبا بپردازند.

تاخیرهای عجیب و غریب این شرکت در پروازهای ایران

بر خلاف توقعی که از این شرکت معتبر می رود، این ایرلاین گهگاهی با معضلاتی از قبیل مشکلات فنی و… دچار شده است. برای مثال حدود دو ماه پیش پروازهای این ایرلاین از تهران، با مشکل نقصان فنی رو به رو گشت که این امر موجب تاخیر فراوان پروازها و نارضایتی مسافران ایرانی و خارجی شد، اما با این وجود همچنان می توان به این ایرلاین قدرتمند امیدوار ماند. تجربه سفر با این ایرالاین اروپایی نیز می تواند در نوع خود بسیار خاطره انگیز و استثنایی باشد.

منبع:

http://airplane-ticket.blog.ir

شادی در ۵ - فرو - ۱۳۹۶

یک دیدگاه تاکنون

  1. افق بال فرشتگان گفت:

    ممنون از سایت بسیار خوبتان. موفق باشید

پاسخ دادن