دانشنامه ناریا
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



ارشاد حجاب در مترو

شرح خبر:

مدیر عامل بهره برداری مترو تهران طی گفت و گویی با رسانه ها اعلام کرد طرح برخورد با بدحجابان و ارشاد آن ها در مترو ها اجرایی خواهد شد. در ادامه متن این خبر را با هم مشاهده خواهی کرد.

فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره سوژه مخاطبان «فارس من» مبنی بر درخواست برخورد قاطعانه ماموران مترو با بدحجابی و بی حجابی همچنین ناهنجاری های اخلاقی بیان کرد : همکاران ما در این زمینه برنامه ریزی های لازم را انجام دادند و ارشاد بدحجابان و بی حجابان در مترو انجام می گیرد.
وی با اشاره به اینکه رعایت حجاب اسلامی در مترو  ضروری است و ارتباطی به واگن یا ایستگاه ندارد، گفت: اطلاعیه ای در این زمینه تهیه کرده و رهنمودهای لازم درمورد حجاب اسلامی را در همه خطوط و واگن های مترو انجام می دهیم.لذا برنامه ها در این زمینه آغاز شده است.
این همچنین در طی صحبت های خود افزوندند که: در آینده ای نزدیک شاهد بهتر شدن روند حجاب در مترو خواهیم بود که البته فعالیت ماموران مترو ارشادی است و در راستای همکاری با پلیس انجام می گیرد.
همچنین مدیر عامل شرکت های بهره برداری مترو اعلام کردند: ت

ا قبل از ماه محرم تغییراتی را از لحاظ بهبود وضعیت حجاب در مترو شاهد خواهیم بود و ماموران پلیس زن مترو همچون سطح جامعه اقدامات لازم را برای ارشاد بدحجابان و بی حجابان انجام می دهند ولی باید توجه داشت که شرایط در زیر زمین با روی زمین کمی متفاوت است و ما آهسته و پیوسته در این زمینه گام های لازم را برداشته ایم.

مریلا قاسم نژاد در ۹ - مرد - ۱۳۹۸

پاسخ دادن