دانشنامه ناریا
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
تاریخ امروز:
نوشته ها:
درباره ناریا:
در صورتی که مطلب مورد نظر خود را در ناریا پیدا نکردید از جستجوگر سایت برای یافتن آن تلاش کنید.



https://www.nariya.ir/wp-content/uploads/2011/07/photoim.jpg

اگر شما از آن دسته اشخاصی باشید که به کار میکس و منتاژ فیلم مشغول هستید حتما برنامه Ulead Video Studio را می شناسید. برنامه ی فتوایمپکت PhotoImpact برنامه ای است برای طراحان گرافیک که از همان خانواده Ulead و محصول شرکت Corel می باشد. این برنامه ی پرطرفدار به شما این اجازه را میدهد که بتوانید روی تصاویر خود تغییرات انجام دهید، رتوش کنید، برای تصاویر قاب درست کنید، شکلک ایجاد کنید، طراحی وب کنید، منوی DVD طراحی کنید و چنیدین قابلیت دیگر که باعث آن را حتی با فتوشاپ مقایسه کنند. هرچند ممکن است در بعضی از موارد قابلیت های این برنامه از فتوشاپ ضعیف تر باشه اما از نظر سرعت طراحی بسیار قدرتمند تر از فتوشاپ می باشد.

این برنامه برعکس فتوشاپ تمام ابزارهایی که مورد نیاز شماست را پیش روی شما گذاشته و شما وقت کمتری را صرف پیدا کردن آنها می کنید. طراحی در فتوایمپکت بطوری ظاهری در یک لایه انجام می شود.

یکی از دیگر ویژگی های ممتاز این برنامه، گالری وسیع و متنوع این برنامه است که به شما این امکان را میدهد که در نور پردازی و شکل بندی تغییرات جالب و زیبایی را اعمال کنید. البته نسخه رایگان این برنامه تمام گالری را برای شما به اجرا نمی گذارد و برای فعال کردن تمام گالری باید پلاگین های آن را تهیه کنید. ( در صورت درخواست دوستان این پلاگین ها در ناریا قرار می گیرد)

اما گذشته از این خوبی ها تنها مشکلی که برای کاربران ایرانی در استفاده زا این برنامه وجود دارد پشتیبانی نکردن این برنامه از زبان فارسی می باشد که همانند دیگر برنامه های این شرکت زبان فارسی پشتیبانی نمی شود. اما هر مشکلی راه حلی دارد. راه حل تایپ فارسی در این برنامه هم استفاده از فارسی نویس است. فارسی نویس برنامه ای است که در محیطی دیگر متنی وارد می شود و سپس در این برنامه آن متن کپی میشود، سپس با فونت مورد نظر فارسی نویس باید مطابقت کند تا تغییرات انجام شود. این برنامه با فارسی نویس های مریم و رویا بسیار سازگار است و من استفاده از این فارسی نویس ها را پیشنهاد میکنم.

دانلود PhotoImpact X3 :

لینک غیر مستقیم – دانلود

 

شادی در ۱۹ - تیر - ۱۳۹۰

۴ دیدگاه تاکنون

  1. نوشین گفت:

    سلام اگه میشه بیشتر توضیح بدین چندتا آموزش بذارین

  2. جــــــــــــــــــــلال جلالــــــــــــــــــــــي گفت:

    سلاموممنون از این سایت پر مهتوا و کامل.دوست عزیز من از همون اول که این برنامه اومد باش کار کردم.اما تا حالا این پلاگین هاشو هیچ جا ندیدمواگر ممکن لطف کن بزار واسه دانلود.

    خــــــــــــــیلی هم ممنونم.

    هر کی واقعا گرافیک رو دوست داره حتما با این برنامه آشنا بشه.

پاسخ دادن